du öppnar dörrar jag inte visste fanns.



Okej, nallen är klar och given till gossebarnet Leon som ska föreställa dess ägare. Reaktionen blev dock inte som väntad, han stoppade den i munnen, gjorde en konstig min och slängde den på golvet. Inte speciellt nice. Men sen var det väl kanske inte meningen att han skulle äta upp den heller.

Nåväl. En dag till har gått utan att man har gjort speciellt mycket nytta. Förutom att dricka te ska jag nu plita ihop ett `Välkommen till världen´-kort till lilla Hilma som föddes häromdagen. Annars blir det nog lugnt på alla fronter.

Fan, nu ska jag verkligen inte skriva något mer förän jag verkligen har något att komma med. Det här sörjan tar ju död på vilken människa som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se