haha.

Har scrollat igenom en hel del jobb på platsbanken idag. Oftast krävs utbildningar till höger och vänster för att överhuvudtaget vara behörig att söka. Dock fann jag ett jobb med en smula annorlunda kvalifikationer, "Du ska vara mellan 155-173 cm". Tillåt mig skratta.

Ett avslag på det jobbet skulle kunna se ut såhär;

"Hej bäste arbetssökande,
Du är emellertid mycket kompetent för arbetet, har alla utbildningar och språkkunskaper som krävs och enligt dina referenser är Du en mycket god medarbetare och väldigt service-minded.
Tyvärr måste vi avslå din ansökan eftersom du tyvärr inte uppfyller våra längdkrav. Dessvärre är dina 174 centimeter lite för långt för det arbetet du söker.
Välkommen att söka igen om du krymper.
Mvh / Next Jet AB".


Kommentarer
Postat av: Annie Nyström

Tack, men jag funderar på att göra om hela designen till röd&vit, skulle du kunna fixa design så fixar jag en header isånafall?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se