Heaven holds a place for those who pray.



Jaha, då har man avklarat sista dagen på Shellet för den här gången. Kändes sannerligen som en mycket nödvändig dag med tanke på att vi svabbade mellan åtta och tio.

Har varit en sann lagbrytare idag och kört lill-nissen till Skalet. Och även fast vinterdäcken pryder fälgarna så känner jag mig som bambi på hal is när jag cruisar runt i allsköns backar.

Ja, har inte så mycket mer att tillägga faktiskt förutom att det som sagt snart blir stor-Sveg för utlåtande av paradvagnen.

Hejsvejs.

(Bilden är tagen innan afterskin, Vårforum 2008).

Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Nu vet jag ju att den gick igenom ! Grattis!!! osså vet jag ju nå mer!!!

2009-10-09 @ 16:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se