Hej..

..mitt vinterland. Det har snöat. Jag är glad för jag invigde mina nya täckbyxor och handskar i förmiddags. Tänkte gå ut och bygga en snögubbe med Neenåå, men kom på att han troligen inte är snögubbe-mogen förän nästa vinter. Shit happens.

Idag är det kanelbullens dag men det blir till att baka smulpaj istället. Smulpaj med jordgubbar. Göttare än fläsk, och fläsk som ä sa gött.

Har egentligen inget intressant att förmedla i skrivandets stund förutom att det är sista delen av `Mannen under trappan` ikväll. Spännande så det förslår.

Nu ska jag äta lunch..kanske.

/Ellinor - körsbäret bland rönnbären.

Kommentarer
Postat av: Erika

De vart ingen paaa!

2009-10-04 @ 17:22:22
Postat av: mamma di

jag vill oxå ha paj men det blev visst ingen!

2009-10-04 @ 19:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se