hejsan.

 



Ni kanske har upptäckt hur mycket jag uppdaterar nu för tiden?! Det finns många anledningar till detta;

* Håller på med en undersökning om det är så att man får fler besökare om man lägger upp mycket bilder och uppdaterar ofta.
* Jag försöker febrilt nå mitt mål på tusen inlägg innan året är slut.
* Jag har en lillasyster i Tyskland som säkerligen uppskattar att få höra vad som händer här hemma.
* Jag har helt enkelt inget annat för mig.

Nåväl. Bilderna ovan är från tiden på acb och jag har gjort kollaget i picasa 3, så nu vet ni det också.

Appropå det här jag skrev en gång om att allt tekniskt jag tar i går sönder. Jag har fått bekräftat att det är så sant som det är skrivet. Förra veckan höll jag på att pajja torktumlaren och igår gick tvättmaskinen sönder. Jag har numera självutnämnt mina händer som prisbelönta teknikförstörare.

Nu ska jag läsa nyheter. Solong.

Förresten låter det som om det går någon i hallen..kan det vara tvättmaskinskarln? Med tanke på hur tyst den mannen kan vara så är det hårt om det är han eller alternativt katten som vandrar omkring.

Efter noga lyssnande;

Det var katten, för jag antar att inte Gunnar har en pingla kring halsen..








Kommentarer
Postat av: Emelie

Så ofta uppdaterar du väl ändå inte. Jag skulle inte säga nej till mer =)

Gunnar kanske har en pingla runt halsen, så att Sara ska kunna ha koll på han.



Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se