vila vid denna källa.



Kvällen till ära bjuder jag på en bild från prästgården i Borgvattnet. Bilden är tagen när vi var där i oktober för två år sedan. På bilden ser ni alltså mig som ska föreställa den piga som vart på smällen och vart inlåst i skafferiet tills hon hade kläckt ungen.

Nåväl. I morgon bär det minsann av till Sveg på eftermiddagen för att besikta viva la lill-niss. Allt ska vara grett så det är bara att hålla tummarna för att skrotet går igenom. Usch vad fientlig jag har blivit mot min bil på sista tiden förresten.
Så vid 14.10 i morgon ber jag er alla att hålla en tumme eller två för att övermakten (som i detta fall är besiktningsmannen) släpper igenom bilen utan anmärkning. Det vore väl inte för mycket begärt som jag slitit med den sedan den blev underkänd (Tack Stårch, pappa och Allmighty, som egentligen fixade den).

Nu är det nog på dags att rulla igång en film och eventuellt försöka sova lite innan det är dags att kliva upp igen.

Solong och ha en bedrövligt trevlig natt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se