Fotvård och blondering.

Dagen har flutit på riktigt bra idag faktiskt. Jag och Michelangelo utgör ett mycket bra städteam, dock har både Mr Muscle och Ajax samt Jif delar i det hela också. På kvällen byter jag ut dom föregående mot Erkki och WC-anka nere på dagis. Ska fixa mig visitkort; "Ellinor Haraldsson, dammdoktorand" ska det stå. För nowdays vet jag i princip vilka medel som biter på alla typer av fläckar.

Ikväll har vi haft kollektivt fotbad på gärsgårds. Det var minsann trevligt. Så nu vet jag hur jag ska använda mitt satinhand-kit som inhandlades för månader sedan, men fortfarande står i förpackningen. Samma sak med bodyscruben, oöppnad står den där på byrån och bara längtar efter att få skrubba bort alla döda hudceller från min sköra lekamen.

Nåväl. Lillasyster har blonderat håret, det var oväntat, men dock vackert. Eftersom hon i grund och botten är en blondin så passade hon riktigt bra i det. Blev mycket imponerad över att hon inte vart gul i huvve som jag haft en tendens att bli dom gångerna jag varit gälen nog att klissa i blekmedel i håret.

Nu ska jag kolla lite bloggar, sen ska jag tammehuun sova.

Kommentarer
Postat av: Em

Men du vet att är man fett rik som jag är så kan man gå till salong. Där lyckas dom det flesta gångerna ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se