Fuck of and die..

..du är för ful för mig och din morsa går för en hundring!

Angående älgkvoten i Klaxåsens jaktlag så är det nu tre djur fällda. Såg minsann till min glädje ett älghjärta ligga i baksätet på Vitaran. Fiiiint.

Pratar med min lillasyster borta i Deutche welle, hon verkar trivas ypperligt. Blir så glad för hennes skull att jag bara vill ta i kring henne.

Har egentligen inte så mycket att säga kvällen till ära, mer än att min förbannade jävla skithuvudvärk får täta återfall. Dock är jag förskonad från den i skrivandets stund, men den gör sig sannerligen påmind.

Nej nu ska jag sluta tröka ut er och lägga in en bild och säga godnattens.

Okej att Emelie la ut en jävla charmerande bild på mig och Erika i bloggen, men hon är fan inte så mycket bättre själv..





Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag ÄR snygg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se