Goder morgon.

Eller en så jäkla bra morgon är det inte faktiskt, det regnar och har sig utanför fönstret. Dock blev jag väckt på bästa tänkbara sätt. En liten Leon som satt och petade mig i ansiktet. Okej, det där petandet kanske inte var det allra bästa, men så fort man slår upp öuga så ser man han sitta där och flina. Kan inte annat än att vakna glad då.

Som vanligt undrar man vad man ska ta sig till med dagen, eventuellt och mest troligt blir det en tur upp till Ida och Elemina för att titta på nyförvärvet till hundvalp som hon skaffat sig.

Vänta, jag måste på tjotta..

Tillbaka. Jo, annars har jag ingen aning om vad som händer under dagen. Hoppas såklart på att mina bildelar kommer idag som det är sagt så det troligtvis blir lite skruving. Sen behöver jag en däckexpert också som talar om för mig vilka däck jag ska köpa. Någon? Inte? Nähä. Jag frågar Berglund, han kan sånt.

Nåväl, nu ska jag kolla lite på gina.

Kommentarer
Postat av: Erika

Det härligaste som finns är verkeligen att vakna upp till en ny dag med massa saker att göra!

2009-09-02 @ 12:23:33
Postat av: Emelie

Beställ lite från Gina till mig med, du kan skicka ner det sen =D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se