Håhej.

Hå hej med farbror frej. Nu är jag återigen återkommen från Skälet, ellerja, egentligen var det ju för ca en och en halv timme sen. Har minsann hunnit äta middag, rensa sju liter lingon och dra igång en maskin med tvätt sedan dess. Bra gjort Haraldsson.

Har som sagt haft 350 m2 stuga att städa idag, den är inte klar på låååånga vägar. Ni har säkert läst om den i tidningen, karln som äger den byggde tre våningar fast han bara fått bygglov för två. Och nu vill byggjonas att han ska riva en våning. Stor chans. Jag köper rubbet. 9,9 miljoner är vad den ska säljas för. Jag kanske ska börja rensa lingon på heltid åt folk som inte orkar rensa själv. Då har jag snart råd med stugjäveln.
Nåväl, den är i allafall riktigt stor, kanske ni iofs förstod när jag nämnde kvadraten. Två våningar som nästintill är likadana med kök, tv-rum, eldstad och grejer. Tjugo jävla bäddar har stugan också. Så nu kan man det där med att dammsuga madrasser, även fast jag bara dammsugit en fjärdedel än.
Det här med fönsterputsning kan man också ganska bra. Verkar som att arkitekten pekade på alla lediga utrymmen som fanns på väggen, kliade sig i skägget och sa; "Där skulle det minsann ha suttit ett panoramafönster". Och det var bara att bär in och skär te och smack dit så satt det tusen jävla miljoner fönster av modell större i stugan.

Jaja, nu ska jag inte tjata ut er om sånhär skit. Gonatt.


En liten sneak peak på ett av de fyra sovrummen med dubbelsäng, utsikt över backen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se