Hej.

Hej och ursäkta att jag inte skrivit på länge, men inspirationen har varit lika med noll. Dessutom är jag fortfarande en hårt arbetande människa, och vi vet ju alla vad det innebär. Jo, både inspirationslöshet och orkeslöshet. Hade totalt glömt bort att det var såhär drygt att jobba. Dock är det mucho trevligt att man träffar lite folk och inte bara sitter hemma och är arbetslös.

Träffade även massa folk i helgen på pubkvällen. Riktigt roligt var det i allafall måste jag säga. Bra band, mycket dans och cider som slank ner fort som ögat. Det bör ha en repris fortast möjligt.

Har egentligen inte så mycket att skriva om heller förutom att jag som sagt i tre veckor framåt huserar uppe på skalet tillsammans med Svågis-Micke. Vi far fram med skurredskapen som aldrig förr under Mickes återkommande tillrop; "Hej och hå, luden tå".

Nåväl. Nu ska jag söka rätt på ett ord som jag inte riktigt har koll på vad det betyder..

Hejdå.


Jag och Allmighty på Norsgårn.


Kommentarer
Postat av: Erika

Det ser alla gånger ut som att Allmighty har lite ögonskugga på sig, lila, matchar med tröjan allafall. Moderiktigt Alltmighty!!

2009-09-15 @ 22:10:17
Postat av: Erika

Eller var det kanske gråååå

2009-09-15 @ 22:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se