Liten lista..förlåt för den mamma.

OM DIG

Namn - Ellinor ´Elle´ H-son.
Bor -  Rätan.
Syskon - En bror och två systrar.
Född - 5 januari.
Ögonfärg - Blågrön.
Längd - etthundrasjuttio centimeter över det böljande havet.
Sko storlek - 36-37.
Höger eller vänsterhänt - Höger såklart.
Stjärntecken - Stenbock.
Hårfärg - Brun eller nåt.
Födelseort - Östersund.


DAGENS:

Låt - Dear mr President - Pink.
Saknad - En kram.
Kläder - Mjukisbyxor och den finfina Redovisningshuset-tishan. 
Köpt -  Läkerol och rädisor.
Göra sen - Lyssna på musik och sova.
Godis - Läkerol om man nu vill kalla det för godis. Jag använde det i syftet att lindra halsen.



SVARA ÄRLIGT:

Tycker du om att plocka svamp - Hmm. Det har jag nog fan aldrig gjort. Och något säger mig att jag ska låta bli att göra det resten av livet också.
Tycker du om godis - Jodå, det går ner, haha.
Hur många gånger i veckan äter du godis - Sällan nu för tiden. Knappt en gång i veckan.
Äter du oftast nyttig mat - Jo, det vill jag nog säga att jag gör. Halvnyttig i allafall.
Tycker du att du själv är söt/snygg - Jag är väl alltid snygg?! haha.
Du ger mycket komplimanger till andra - Nja, är ganska dålig på det.
Är du nöjd med ditt förnamn - Det har fungerat bra i tjugotre år och jag trivs med det, så ja.
Du tycker att du själv är smart - Beror på vad det gäller.
Vad är det sämsta hos dig - Att jag gärna skjuter upp saker.
Vad är det bästa hos dig -  Att jag alltid försöker se allting från en positiv sida och nästintill alltid är glad.
Har du bra självförtroende - Klart jag har. Världens bästa.
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - Hmm, nu när man jobbar så blir det några timmar på kvällen. När arbetslösheten rådde blev det ett par fler..
Du tycker om att vara med killar - Ja, de är enklare att umgås med än tjejer. Mer kravlöst på något vis.
Känner du dina grannar -  Ja.
Vad har du för färg på dina underkläder idag - Svart och rosa.
Äger du några Björn Borg kalsonger/ troser - Japp.
Hur många? Jag vet inte.
Är du en Björn Borg-fjortis ? haha. Vad fan är det?
Gillar du skolan - Vissa dagar gjorde jag det.
Har du någon gång skolkat - Det har väl alla?
Spelar du något instrument - Nej det vill jag väl inte påstå.
Sporter/aktiviteter har du gått i - Barngympa som litet barn, sedan blev det bollsporter när jag blev lite äldre. När jag blev ungefär lika gammal som jag är nu så sket det sig med kollektiva aktiviteter.
Har du några tatueringar - Fyra stycken.
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - Hmm, varje gång man går förbi spegeln så slänger man en kik.
Tycker du om djur - Beror på vilka djur det handlar om.


BRUKAR DU...

Sova - haha. Jo. Sover dock inte lika ofta nu som jag gjorde i min gröna ungdom.
Ta mediciner du inte borde ta - Nej det hoppas jag för Guds skull inte.
Röka - Nej. Men det har hänt.
Snusa - Jo.
Klä dig i svart - Jovars. Älskar mina svarta cheap monday jeans. Dom kan jag bo i.
Lita på folk - Ja. Jag är nog en smula blåögd.
Drömma mardrömmar - Njä, häromnatten gjorde jag det. Det var fruktansvärt. Jag hade men i ett dygn efteråt.
Gå i skolan - Nej, inte nu längre.
Gå i kyrkan - Det händer vid somliga tillfällen. Inte så att jag hänger på låset varje söndag direkt.
Ljuga - Det tillhör inte vanligheterna. Vita lögner är legala inom rimliga gränser. Dock var det längesen jag drog någon sådan nu. Ärlighet varar längst.
Vilja dö - Haha, nej.

HAR DU...

För många vänner - Nej, faktum är att det är tvärt om. Men jag trivs väldigt bra med dom få jag har.
Någon psykisk sjukdom? - Nej, inte vad jag märker av själv. Kan hända att jag har en och annan personlighetsklyvning som inte finns på papper.
Skadat någon? - Jorå. Senast vad jag minns så klämde jag Mickes hand i en stege.
Färgat håret - Massor av gånger.
Några piercnings - Nej. Har haft ett gäng.
Några tatueringar - Men vafan. Ja sa jag ju jävla listjävel.
Egen dator -  Yes. Lille Glenn-Kenneth hänger med än.
Gjort bort dig rejält? - Ohja.

ÄR DU...

Snäll -  Försöker vara i allafall.
Snygg - Just nu tvivlar jag på att jag är det. Min näsa är säkerligen alldeles röd.
Söt - Läs svaret ovan.
Klantig - Det händer, det händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se