Los nightos.

Tjollahopp tjollahej. Ikväll har jag umgåtts med Allmighty samt min syster Erika. Kollade på Idol och käkade Lingonkaka, kollade på True Blood och åt Marie kex. Måste ju säga, trots att det tar emot, att True blood verkar vara en smula bra, men bara en smula. Tycker egentligen inte om vampyrer och sån overklig skit, men se det gick bra det med.

Nåväl. I morgon blir det Svenstavik i ottan för fem månaders vaccination av den gode systersonen, därefter väntar jobb. Stängning. Sen kan det mycket väl hända att det blir en cykeltur. Dock tar jag andra hållet i så fall, för helvete vad jag höll på att vurpa när jag cyklade över den där jävla stenen bort mot Ljungabron idag efter jobbet (kom aldrig så långt som till bron dock). Tur att det finns två broar i byn om man nu måste cykla över någon.


Nej nu ska jag avsluta min mindre knivskarpa internetorgie och återgå till gamla goda avsnitt av Svensson Svensson, alternativt kolla om jag hittar något skoj på youtube.

 

Guten nacht.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se