Nejdu.

Orkar inte skriva mest något mer än Godnatt i afton. Barnen kör slut på mig. Barnen och Allmighty. Karln som jag skrattar hejdlöst åt varje gång jag träffar. Vet ingen som är mer snabbtänkt i sina skämt än den allsmäktige Z.

I morgon ska jag upp i ottan igen och valla de stackars små barnen. Och Lena skulle bjuda på frukost, jo ja tackar ja. Blir nog Bergs kommun som står för de hårdbrömackorna kan jag tro.

Nu ska jag göra ett gediget försök att sova.

Tre veckor framöver kommer jag och Los Michelangelo på gärsgårds tillbringa uppe i Vemdalen med stugstäd. Kusin ringde och sa att han hade två platser kvar till oss två. Pengar rullar in som det ska, det går bra nu!

Jajust, godnatt var det ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se