God morgon.

Jag tror på mig själv när jag säger att så fort sommaren är över för gott kommer jag bli bättre på att uppdatera, hoppas jag får rätt!
Nu tror Ni säkert att jag gått och blitt skvatt gälen som är vaken denna tidiga timma, men jag har helt enkelt inte gått och lagt mig än..har nämligen jobbat inatt igen, gött!
När man jobbar natt tänker man tillbaka på den tiden då man bedrev många nätter inom väggarna på acb laminat, en bra tid. Det bästa man visste var att få gå hem och lägga sig när alla andra normala människor gick till jobbet..samma känsla får man liksom nu.

Nej, litte scrubs på rehenne så!

Godnatt folkens.




Jag leker med paddan, countryfestivalen ´10.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se