one.

Ett, två, tre..Fanta och Rosé!
Eller nej, jag håller mig borta från den brygden..i allafall i afton, sörplar några glas afrikansk fotsvett istället, det ska vara gott..vad jag minns..

Fullt av folk på Svensta idag, kryssade mellan bilarna i ett tappert försök att ta mig fram till bolaget för att kunna inhandla lite nödvändigheter. Mötte min första arbetsledare också, trevlig som jag är så vände jag blicken åt ett annat håll.

Har nu dragit mitt ass upp till skogsvägen och Björnen, sprättat en cider trots att klockan knappt är halv fem. Skämmes!

Hörs när vi ses hörni.

Kommentarer
Postat av: kingcool

afrikansk fotsvett låter juh väldigt gött NOT haha dåre du är

2010-08-30 @ 23:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se