Work to do.

God förmiddag alle männsker. Jag är åter på de Rätanska markerna efter att ha spenderat lite tid i Svenstavik. Alldeles snart dags att knata bortöver vidderna och dra sitt strå till stacken på Östgärde.

Herreminje förresten, min nackspärr som jag inte berättat om är på bättringsvägen, dock har jag råkat ut för en obestämbar åkomma, känns ungefär som att ha påssjuka (nej, jag har aldrig haft det, men jag kan tänka mig hur det kan kännas). Det känns som att kinderna hänger en halvmeter och är sju kvadratmeter stora plus att det gör ont. Dock syns det inte när jag kollar i spegeln, konstigt.

Nu ska jag vara lite hypokondrisk och vandra in på netdoktor för att kolla upp detta djävulens påfund.


Kommentarer
Postat av: kingcool

HAHAHAHA

Låter riktigt roligt de dära. :D

2010-09-01 @ 01:15:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se