Godkväll.

Tusan, det är redan kväll. Dagarna går så himla fort!
Plockade ut stygnen i käften idag klockan fjorton, det gick på två minuter. Dock oroas jag en smula av att det känns konstigt inne i munnen..kanske måste ta en tur förbi tandläkaren i morgon också.

Till middag bjöd den gode Björn på lammfiol och stekt potatis, han ska då jämt slå på stort han den lille gossen.

På fredag är det julafton, sjukt fort tiden har gått det här året, tror inte den har gått så fort någonsin förut faktiskt..tyckte det var nyss jag firade in det nya året tillsammans med mamma, pappa och Jöjje.

Som ni kanske förstår kommer jag inte att kunna hålla mitt nyårslöfte om tvåtusen blogginlägg tråkigt nog. Men ska försöka sätta upp ett nytt, rimligare mål, tills det blir 2012. hehe.

Nej, nu ska jag nog leta reda på godisburken och klämma några stycken. Eventuellt gör jag Björn och Tobbe sällskap i soffan..men bara eventuellt..

Tjingtjong.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se