Godmorgon.

Godmorgon gott folk. Idag är det faktiskt en god morgon, till skillnad från igår kväll..det var då rakt ingen bra kväll med andra ord. Eftersom jag bedrev gårdagen uppe på skalet så hade jag lagt mig till med en sjuk jävla värk i ryggslutet (som förövrigt uppkom efter att jag ramlat på forum, fan). Så igår när jag låg och kollade på Tre kronor med Erkki och skulle kliva upp ur soffan gick det fan inte..Erkki fick ta i med alla muskler i kroppen och lyfta upp mig stående. haha, vilken jävla syn. Förstår inte vad fan det kan vara.

Nåväl, appropå arbetet på skalet så ser min bil numera ut som en olägenhet av värsta dess slag, rengöringsmedel, dammsugare och trasor till förbannelse (och då är jag ändå avsynare)..och framförallt, jag har toalettpapper så jag skulle kunna gödsla med det. Någon som har planer på att klä ut sig till mumie såhär på nyårsafton, no problems, de fixar jag!

Nej, nu ska jag försöka få liv i gärsgårdsborna. Dom vägrar svara på sms. Då blir det spö.

Kommentarer
Postat av: Sara

Gott Nytt År darling!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se