Hejsan Svejsan.

Hejni. Då var man återigen på banan efter en natts sömn. Spelade poker till 03 inatt, men lyckades inte vinna, även fast det såg lovande ut både en och två gånger!
Björnongen arbetar tydligen på att vända på dygnet, för han ligger fortfarande i sovrummet och trynar som en liten gris.

Förresten, jag har tänkt på en sak. Varför har jag ingen mysig blogg? Ni vet en sån där som man kan gå in på och bara titta på bilder hur länge som helst för att den bara är så himla mysig. Jag vill också att min ska vara så. Möjligtvis hänger det på bilderna. Så från och med nu ska jag lägga in mysiga bilder (i den mån jag orkar, haha).

Idag bär det av hem till Rätan igen, ska umgås en smula med min systerson, kolla termometern om vädret är dugligt för att hugga en gran (kolla med min far också förstås). Och sist, men sannerligen inte minst, ska det julstädas och bakas lite Rocky road. kul kul.

Nej, nu kallar toaletten på mig. Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se