Thailand.

Bjuder på några bilder från Thailand. Eftersom vi tagit närmare tusen bilder så blev det en smula svårt att välja, men jag tror jag har skrapat ihop ett bra gäng.



Emelie, Erika och jag på Beerhouse.



Mor och far på samma ställe.



Lille Knödel.



Pöjkera på Salt & pepper.



Emelie och Leon matade elefanter.



Jag framför `The big Buddha of Phuket`.



Det hörde till vanligheterna att vi hade en hel pool själv.



Leon var fascinerad över uppträdandet.



In the Indian ocean.



Je och los Knödlos.



Besökte även Håkans bar.



Utsikten från hotellrummet.



Sjukt fräsigt.



Det absolut fräsigaste jag någonsin gjort. En meter från en giftig kobra!!



Efteråt sprutade dom ut giftet. Schysst.



Jag och mina fina vänner. haha.


 
 
Spelade yenga på Bob´s bar..



..fast Empan drack mest!



Ett tempel någonstans runt Phuket-town.



Nöjd i våran fine, blåe tuktuk.



På matmarknad. Ser ut som små människor.

Slut.


Kommentarer
Postat av: Sara

Det ser ut att ha varit en kanonsemester!!

Postat av: Leia ♥

Härligt med semester :)

2010-12-14 @ 20:09:16
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se