Attsiken.

Satan i gatan vad sliten jag känner mig. Min mor har införskaffat sig en obestämbar sjukdom som möjligtvis kan vara en begynnande magsjuka. Kände mig skum i magen idag. Kan magsjuka ta om igen? Eller blir man immun sisådär tre år efteråt? Annars måste jag nog tyvärr evakuera. Vart jag ska ta flykten har jag inte bestämt än. Funderade en stund på att flytta ut i lill-nissen, men då bilen har visat sig vara både en smula otät och opålitlig så har jag slagit det ur hågen. Dessutom är den ju rätt liten, lill-nissen, så det skulle troligtvis bli en aning intimt att bo där (har ju Rut på halsen också).
Att evakuera till gatan finns inte på kartan, skulle känna mig rätt pundig av att leva en sådan missbrukar-livsstil.

Det lär väl visa sig vart man hamnar tillslut. Jag röstar i allafall minst på magsjuketräsket.

Nej nu ska jag knäppa på en movie i någon minut eller två innan jag ska iväg och göra ett dagsverke.

Solong.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se