Ett till i rappet.

Kom på att nu när jag lite smått genomförde `Loppis-projektet` fick jag syn på mina smaljeans. Sånna som alla har som dom använde för längesedan och drömmer om att en gång kunna ha igen. Dock är det inte av den anledningen som dessa kallas för smaljeansen. Budade in dom på tradera, helt underbara, röda Cheap monday jeans. Fick hem dom och beundrade den vackra skapelsen..tills jag gjorde försöket att dra dom på mig. Hey. Jag fick knappt i ena benet. Eller okej, det fick jag faktiskt, men dom gick inte att knäppa, inte på långa vägar. Dessutom såg det ut som jag väntade högvatten i dom. Jag blev bedrövad.

Nu ska dom i allafall säljas på loppis. Bort ska dom.

Ville bara säga det..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se