Godkväll.

Idag vart jag infernaliskt sugen på sparrissoppa. Gick bärsärkagång i gärsgårdsbornas skafferi, men hittade bara Varma koppen - Jordgubb och vanilj. Tyvärr stillade inte detta mitt sparris-begär så nu har jag inhandlat ett par smulor soppa. Blir finfint kvällsfika det.

Stekte pannkakor idag och kan, mina vänner, numer titulera mig pannkaks-master. Har aldrig upplevt en pannkaka med sådan smak och färg. Mamma envisades med att smaken inte berodde på stekningen, men jag tror inte riktigt på henne. Det är väl klart den gör.
Nu tittas det på OS här på gärsgårds, tråk I say. Det enda som är en smula roligt är just när dom går i mål (om det är en svensk som är först förståss) annars kan det lika gärna vara. Tur att det är slut på skiten snart..
Hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se