Hej hej hallå.

Hej käre männsker. Hur har ni det i snövädret? Själv fick jag skotta fram lill-nissen idag under högen av snö som lagt sig uppepå. Sen tog Erkki och jag en tur, Rätan och rike runt, när vi skulle på affären. Och det var ju trevligt.

Har även hängt hos Stealhand idag för ovanlighetens skull. Där dracks det kaffe, för vanlighetens skull. Sara överöste lika mycket kärlek som vanligt över sin livskvalité. Jag lyssnade på Pro-aqua radio och fick lära mig en smula om hardcore-kvalster som bor i madrassen. Kvalster stora som råttor (någon som behöver en maskin?). Hade sedan en pratstund med Hummer och Kiruna. Lika trevligt som vanligt det också.

Nu vill jag inte skriva något mer faktiskt. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Sara

Klart jag älskar min livskvalité (eller Herman även kallad), kan inte bli bättre!! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se