Läsare sökes.

Japp, thats true. Jag eftersöker läsare.
Kan det måhända vara så simpelt att jag har ett för svårt namn på min blogg? Jag har kommit underfund med att vissa inte verkar kunna varken stava eller uttala mitt bloggnamn (det där med uttalet kom jag själv på, för jag har aldrig hört någon säga det..förutom den jättetrevliga tjejen, hon uttalade det dock rätt). Det uttalas i allafall som det låter, ellischös typ. Samma som engelskans delicious. Dock förvirrar det nog många att det stavas med tre stycken i. Men det får liksom inte samma klang annars.

Anledningen till detta, en smula, speciella namn är faktiskt min vän Flariii (pappa till Mathilda i tidigare inlägg). När jag knegade på acb tyckte han tydligen att Elli var ett passande namn på mig. Senare blev det Elliii och efter det Elliiicious. Så nu vet ni det också.

Kanske man ska lägga fram beskrivningen till wikipedia?

Kommentarer
Postat av: Sara

Det tycker jag absolut att du ska göra, Wikipedia hittar väl de flesta till! =)

Postat av: jtt

elliiicious! lätt som plätt! elli låter också fint ;)

2010-02-11 @ 18:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se