På toaletten ska man skita.

Har länge funderat på en sak. Vissa bloggare har ofta en tradition i deras bilder som de lägger ut. Vissa tar `hoppbilder` (bilder när dom hoppar) och vissa tar naturbilder. Har alltså länge funderat på vad det är för typ av bilder som oftast jag tar. Och jag har efter granskning av mitt fotoarkiv kommit fram till att efter varenda jävla festlighet så ligger det bilder på kameran som är tagen på toaletten. Det är nog mitt kall här i livet, att ta bilder där man gör sina behov. Också en form av naturbilder..


Kommentarer
Postat av: Sophie.

Hm, även att jag tror mig veta vilka toaletter bilderna är tagna på. 3 på skalet, 3 på symphony, 1 i Mora och en på Värdshuset. Vart är den längst upp i mitten ifrån?

2010-02-02 @ 12:52:06
Postat av: Sophie.

Men, jag tycker jag var duktig jag som kunde alla utom en!

2010-02-03 @ 11:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se