Kalas.

Här kommer bilderna jag lovade Haraldsson / Stålhand skulle ligga på min blogg idag;

(Vissa bilder är väldigt suddiga).


Sara hade dukat upp massa läckerheter.


Tysk jordgubbslikör med en iskvinna i. Mycket god.


Lite vin på det..


Erika hade med sig `Bobby-ansiktet`.


Sara är sugen på en sup.


Thommy maur gött.


Dessa två känner jag inte..


Thommy och jag provade att blanda Jordgubbslikör med Ananasvodka. Mindre lyckad smak.


Thommy var vågad och struntade i att skölja ur glaset när han bytte färg.
Baileysen skar sig en smula med jordgubbslikören.

Tack för kvällen hörni!
Jag vill bara ta ikring er allihop.


Kommentarer
Postat av: Mamma Di

Ser ut att vara en trevlig fest, synd att man inte blev bjuden!

2010-01-09 @ 19:22:14
Postat av: Sara

Haha, snygga vi var! Du får gärna komma tillbaka och ta ikring någon fler gång!

Vi tackar för trevligt sällskap!

Postat av: Mamma Di

Verkade ha varit en trevlig fest, synd att man inte blev bjuden!

2010-01-09 @ 23:20:16
Postat av: Erika

Undra vad mamma vill säga med det, eftersom hon var tvungen att skriva kommentaren två gånger....

2010-01-10 @ 10:28:32
Postat av: Mamma Di

Jag såg den inte och då skrev jag en gång till, men ibland mste man ju upprepa sig!

2010-01-10 @ 12:34:06
Postat av: Mikaela

Erika plutmun.- Bobby, Haha

2010-01-10 @ 14:41:02
URL: http://secondchange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se