Leka.

Idag har jag, Leon, mormorn och morfarn lekt hela dagen.


Vi poppade popcorn. Leon tyckte det var ascool att se popcornen poppa. Om Ni undrar varför han har reflexband på sig så ville han prompt det, han trilskades och var så stökig när jag försökte ta av det.



Sen målade vi med tuschpennor. Jag lade fram papper och pennor, Leon målade på näsan.
Han är nog en smula ung för dylika aktiviteter än så länge.



Att ha en sån liten kis i huset medför att det blir en smula stökigt.



Sen fick han sig ett dopp i det blå badkaret. Fast jag tror nästan att mostern som satt bredvid vart blötast.


Kommentarer
Postat av: Erika

Leon verkar ha haft en rolig dag!! Kul att se lite bilder från den.

2010-02-01 @ 10:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se