Rulltrappa.



Var på HM idag och kollade lite, jag drog Leon som satt och filosoferade i sin vagn. När vi skulle ner till nedervåningen frågade Micke om jag kunde ta han i rulltrappan, "Självklart" sa jag och rullade dit.
Eftersom det inte händer var dag att jag har barnvagnar i rulltrappor så stod jag två trappsteg upp, vilket resulterade i att jag stod framåtböjd med röven putandes upp i luften. När det var ungefär en meter kvar tills vi skulle av drog jag till vagnen en smula, rulltrappan small till, mitt under vagnen, sen tog det stopp. haha.
Retarded som man är så stod jag kvar med ändan i väre i flera sekunder innan jag fattade vad fan som hänt.
Rullade i panik ner vagnen sista biten, lämnade ifrån mig ongen och hetsade iväg till en avdelning långt från barnvagnen.

För att verka mindre misstänksam gick jag omkring och sa högt för mig själv (med människor i närheten givetvis); "Stackars människor som måste gå i rulltrappan, undra varför den står still?!".

Låter inte misstänkt alls. Nejdå.

Kommentarer
Postat av: felicia

fan va dålig du är elle. :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se