Stylist.

I sann Simon och Tomas anda fick jag idag uppdraget att styla till Erkki och Mickes sovrum.
Tänkte först göra det till en harmonisk plats som det skulle vara mysigt att vistas i, men ändrade snabbt mitt koncept till något mer modernt..

Här kommer lite efter-bilder;


..Så Micke vet vilken sänghalva som är hans..


..en likadan till Erkki..


Lille Pillejonkas fick en egen. Dock har han en smula ihoptryckt huvud på bilden.


Leon fick en tjock guardian angel ovanför sin säng.


Min egen lilla Simon Davies satte också sin prägel på rummet.
För att citera honom; "Ooh, It´s faaaabulous!".


Klart att sovrummet ska ha en egen maskot..


Tackbrev..


Slutligen förde jag in lite feng shuiiiii.

Någon annan som vill ha ett rum stylat? Hör av er!


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tar gärna lite stylinghjälp!! :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se