El stado.

Leker med min blivande make Andrej. Hela vår framtid är nu bestämd över en hamburgare. Flytt till Holland, jag ska tydligen vara revisor och min käre make dj. Två rödfräsar till barn som ska växa upp att bli musiker och truckförare.
Låter som ett mycket intressant liv.
Igår punkade bilen, men vad gär väl da när man har så goda vänner (Andrej och Sumpish) som fixar biffen åt en. En tur på Bishop med Sumpish för en cola, djup diskussion om musik och sedan köra slalom till rådhusgatan mellan alla glada studenter och polisbilar.
Demo i morse hos Knas och Frida, mycket trevligt..mycket länge. Avbokad demo hos Flariii som slutade i kaffedrecking och Martin Timell.
I morgon återvänder jag till landsbygden.
Skepp o´hoj.

Kommentarer
Postat av: Knas

Ja det var fruktansvärt trevligt att se dig igen =) Alltid lika glad och rolig. Vi får boka in något mer "möte", fast... lite mindre arbetsrelaterat.



/Kram

2010-06-06 @ 09:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se