Vad som hänt och skett.

Jajjemän. Här kommer lite bilder från senaste tiden.



Vi klädde ut Leon till en flicka, det tyckte han var ascool.



Firade midsommar i Bryngelhögen. fiiint.


Flaggan vajjar på sin stång, lyssna till vår sommarsång..




Lite folk.



Emelie och jag var glad.



Lite poosande framför stången, som vanligt.



Jag med.



Scenen, där "The relatives" spelade.


 
Emelie är överraskad (?) och arg.


 
Jag var bara sur jag.


 
Pappa var glad och arg.



Midsommarkvällen spenderades hemma på altanen.



Alla hjälptes åt att plocka blommor till midsommarstången.



Thommy chillade med en pilsner.



Den underbara midsommarstången, som i brist på ork bara fick en blomsterkrans.



Bebin och morfarn är ute och promenerar.



Bebin.



Grillmästare Micke.



Elli var självklart på plats.



Leon ville bara bli buren han.



Elli, Sara och Emelie tyckte att det var trevligt.



Folket.



Lite mer folk.



Sedan hade Måns och Hugo bingo, jag drog hem denna fina blomma, som jag placerade i mitt grogglas.
Vann även tre tomma och en full ölburk.
Jag hade givit den tillbaka till dess rättmätige ägare, om det inte vore så att han påminde Hugo att jag vid ett svagt ögonblick hade lovat att spela brännboll på midsommarafton.

Dock urartade brännbollen en smula när Hugos och mitt motståndarlag (som bestod av Måns pch pappa) spelade så bra så att Hugo kom och deklarerade att han minsann ville vara i gubbens lag, för han sköt så bra. Tack för den liksom.



På måndagen tog vi en tur till Klövsjö för att hälsa på Emma och Eira.
Då vart det sannerligen pusskalas.



Igår for vi ut och kollade på naturen.
Vy över Rätanssjön.



Hos Åke.



Det är fint på sommaren.



Vatten.



Två ledsna kottar.



Jag har även lekt med Empan.



Och åkt Acke-korv.


 
Slutligen har vi ätit glass.



Kommentarer
Postat av: Erika

Det var minsann mycket du hade hunnit med!!

2010-06-30 @ 21:27:00
Postat av: Sara

Tycker du har missat lite av dina äventyr... =)

Postat av: Erika

Jag undrar vad Sara syftar på......

2010-07-01 @ 13:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se