Allvarligheter.

Ibland måste man vara allvarlig. Jag gillar inte att vara allvarlig. Därför kommer jag inte vara det heller, just eftersom det är så jävla tråkigt. Det finns människor i världen som hela tiden ska ta allting allt för seriöst. Dom tar sig själv på för stort allvar och har noll självdistans. Tråkigt.
Sen finns det även människor som har hela världen på sina axlar. Människor som är less över att det axlas så mycket ansvar på deras späda axlar fastän dom egentligen inte gör mer än någon annan..

Jag vet inte vart jag vill komma med det här inlägget, men jag vill nog bara uppmuntra er människor att just inte ta er själva på för stort allvar. Våga vara en crazy motherfucker. Se alltid allt från en positiv sida, då blir allt lättare och roligare. Ödsla inte massa tid på människor som stjäl din energi. Du lever liksom bara en gång. Ha kul för fan.



Kommentarer
Postat av: Madde

Så jävla sant!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se