Feeling.

Känns som att kreativiteten här på bloggen ligger på närmare hel- än halvfart just nu. Jag har väldigt lite att dokumentera, men jag vill gärna förmedla mig. Inte minst för att nå upp till mitt mål på tvåtusen inlägg innan året är till ända.

Tänkte kirra en liten tävling till mina få läsare, den som kommer närmast det rätta svaret får min autograf (kan bli värd mycket i framtiden, haha), samt en tandborste deluxe (obs, oanvänd) på posten.

Frågan är som lyder;

Hur många inlägg har jag plitat ner på denna superbraiga blogg?

ALLA måste gissa, annars kommer ni brinna i helvetets renande eld.

Svara i kommentarerna.. 

Kommentarer
Postat av: Erika

1267 stycken.

2010-03-29 @ 22:43:05
Postat av: Emelie

Hmm, du hade ju 1000 för ett tag sen.

Jag gissar på 1342 inlägg!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se