Kväller.

Jaha, då var det kväller då och jag ska alldeles strax till att bestiga / borda duschen. Känns en smula behövligt då man säkert skulle kunna förväxla mitt huvud med en flottig fläskfilé. Inte vidare värst snyggt med andra ord, typ sunkfaktor tretusen. Hade jag en kamera i närheten skulle jag mer än gärna delge er denna osnoffsiga syn, men det får minsann bli en annan dag.

Nog talat om det. Var och drack en kopp te hos Direktör Andersson i afton, det var trevligt. Vi diskuterade Nej-frågan. Med andra ord hur man lär sig att säga nej till folk. Dock kom vi inte så vidare värst långt i vårt resonemang eftersom vi istället började prata om rosa sovvagnar och ödsliga hus mitt ute i skogen.

Får se om jag hör av mig något mer i afton.

Ser att det är ett gäng som läst bloggen sen sist, men ingen som svarat på frågan nedan..ni borde skämmas..

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag ska svara snart! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se