Los återvisitering.

I morgon är det minsann en bra dag. Tre återbesök är det enda jag har på hela dagen. Och vad innebär det? Jo, att tre stycken lyckligt lottade människor / familjer, ska få ett celebert besök av mig i morgon. Min förhoppning är att alla redan har lärt sig maskinen utan och innan så det enda som behöver göras är att dricka kaffe. Hårda arbetsdagar måste jag säga..

Packade förresten in lille Leon i bilen förut och tog en tripp till kyrkan för att lyssna till skönsång. Ryktet gick på bygda att Gud bjöd på middag, och församlingen gick man ur huse för att få spisa Guds ord och en och annan kycklingklubba.
Nåväl, det var i allafall en trevlig kväll i Jesu namn.

Amen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se