Båttur.

Hängde med på båttur i Gun 68 häromdagen, och jag måste medge att båtturer under varma sommarkvällar är det inte mycket som slår. Riktigt mysigt vill jag lova.

Och eftersom jag har blivit så jäkla grym på att bjuda på bilder, så bjuder jag på ett par;


Mio on the boat.



Krisse och Robert på Gun 68.



Det var sannerligen en fin kväll.



Emelie gillar ölen.



Fören.



Aktern.



Krisse kross.



H-son junior.



H-son the middle.



Lillian vart lite skrämd.



Krisse tror att vi bordat Titanic.



Mio och Krisse var intima.



Jag i egen hög person har stulit kaptensmössan.



Myrsloken.



Robert flashar musklerna.



Lillian och Ingvar mår gött.



Kusin Det kom och hälsade på.



Movies;




Kommentarer
Postat av: Sara

Härlig kväll men VART är flytvästarna??? =)

Postat av: Britt-Louise

Håller mä där! var är dom?

2010-05-24 @ 07:19:49
Postat av: Krisse kross

Men vi e ju ombord på titanic :) haga.. Skämt o sido klart vi ska ha flytvästar trots att gun e lika säker som ett korthus!

2010-05-24 @ 18:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se