Bingo och blåsor.

Dagen började redan klockan 06.20, tidigt för en nattuggla. Tog volvon bort till Sundsvall och ägnade fem och en halv timme på Trafikgatan, där var det lika trevligt som vanligt. Hälsade på Lisa och Emma en sväng innan hemgång också, inte var dag man ser dom jäntorna.
Kvällen till ära har Ytterhogdal förärats ett besök, bilbingo stod på programmet..(kalla mig tant, jag tar inte åt mig, haha). Vann inte ett jävla skit, men drack dock kaffe som var så ljust att man skulle kunna tro att det var kask.
Har ådragit mig två blåsor på vänster ringfinger också, tusiken så ont det gör. Kanske to much information, men dom varar också. För att citera min far säger jag; "Det går nog över tills jag gifter mig" och det hoppas jag fan det gör. Vore rätt ocoolt att behöva ta i för kung och fosterland för att få på ringen..
Nä, nu är det bara massa svammel.
Återigen så är det google cromes fel att allt blir en enda röra. Må det brinna i helvetet.

Kommentarer
Postat av: Emma

Det var kul att se dig :)

2010-05-08 @ 23:58:00
Postat av: simone

haha charmigt, du är så cool :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se