Lust.

Alltså. Jag har en sjuk skrivarlust, kan nästan gå så långt att jag säger att skrivarklådan är ett faktum. Varje sekund på dygnet nu för tiden vill jag bara skriva. Blogga. Ge utlopp för min fantasi. Dock finns det en hake. Vad tusiken ska jag skriva om? Att jag idag har hängt med min systerson i flera timmar, plockat klossar och tittat på `Händige Manny` är väl kanske inte det roligaste att läsa.

Hur kommer alla andra bloggmuppar på vad dom ska skriva om?

Jag får väl ta och skaffa mig ett barn, då har man alltid något att skriva om har jag fått för mig. Eller så får jag ta och bli en sån däringa drama-queen, händer alltid saker i deras liv..har jag läst.

Vet Ni vad man gör när man inte har något att skriva om?
- Jo, man skriver ett inlägg om att man inte har något att skriva om..så har man ju i allafall fått till ett inlägg.
Superbra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se