Blippetiblipp.

Shit. Nu har jag återigen kommit in i blogg-mode, eller vad citykidsen kallar det nu för tiden. Känner för att uppdatera mest jämt, dock vet jag inte om det är så roligt att läsa om ingenting?!

Fotosessionen som ägde rum tidigare i afton blev lite utav ett fiasko, både jag och Semlan var sjukt opeppade när vi väl kom ut och när vi för miljonte gången mötte en vägbom gav vi upp. Bilderna är heller inte inlagda på datorn på grund av brist på ork. Det får bli morgondagens projekt.

Måste förresten klaga på den enorma värme som tydligen bestämt sig för att belägra min boning. På vintern är det för kallt och på sommaren (våren) för varmt, typiskt svenne-bananbeteende att klaga på årstiderna på det där viset.

Idag har jag förresten gjort något tokfestligt, jag har tillsammans med min äldre syster och hennes son planterat såväl rädisor som morötter..ellerja, det var mest hon som planterade. Vi andra hade fullt sjå med att peta i gräset och leka med allehanda pinnar.
Det märks förresten väl att det är pollen i luften nu, man nyser som en galning och så fort man så mycket som råkar sticka ner handen i gräset för att pilla lite på ett litet ledset grässtrå så kliar det som förbytt. Sabla pollen. Sabla allergi.

Nej, nu ska jag nog ta och klä av mig dagens stass och krypa ner under det varma täcket och kika på vänner.

Godnatt kids.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se