God kväll.

Hej folket.
Var meningen att jag skulle dra in till staden idag efter det avslutade passet på Östgärde, men eftersom jag tydligen ska på utbildning på skalet i morgon så fick stadsresan vara och jag drar till Krisse på kaffe istället.

I afton är jag mest less..på folk och fä faktiskt. Eller mest på en specifik människa, som inte kan hålla käften..och som även innehar sådan dubbelmoral att det fasiken inte är sant!
Dessutom är jag less på arbetsförmedligen, för att jag måste söka fucking arbete i hela Sverige! Jag skulle inte säga någonting om alla var tvungen att göra det, men vissa är som ju så jävla slapp med och låter dom ha praktik på praktik.
Sist men inte minst är jag less på denna jävla svågerpolitik som dom verkar syssla med häromkring.
Så som sagt, idag är jag less.

Hejdå!!


Kommentarer
Postat av: Erika

Jag undrar just vad du syftar på... Ha ha!

2010-11-09 @ 16:56:10
Postat av: Sara

...och jag fattar ingenting...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se