Godkväll.

Godkväll kära vänner. Här sitter jag, i sängen alldeles solokvist och väntar på att få gå och lägga mig..ellerja, det är egentligen inget som hindrar mig förutom mitt samvete..måste nämligen hinna klart med en sak först..berättar för er när det är klart, det lovar jag!

Har tillbringat dagen på Skogsvägen. Björnen föreslog att vi skulle baka lussekatter, sagt och gjort satte vi degen och knådade som aldrig förr. I receptet stod det 50 bullar, vi fick till 26 stycken stora och feta. Och goda blev dom också.
Herrn hade även önskemål om våfflor till middag. Kände mig som lite utav en husmoder när jag stod där och stekte våfflor med bullarna gräddandes i ugnen. Gött.

Hade tänkt att se över packningen en sista gång innan väskan stängs och det är avfärd i morgonbitti, men jag vet inte om den orken finns idag. Funderar på att fika också, det kan ta tid.

Återkommer med mitt lyckade (?) projekt.

Adjö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se