Kväller.

Nejdå, arbetsförmedligen erbjöd varken kaffe eller ett chefsjobb, snålt som tusan tycker jag! Blev dock ditbjuden i morgon igen till my dearest Anette, kan undra vad hon kan hjälpa mig med..

Var borta hos Herr Andersson och målade en skvätt efter hemkomsten från Svenstavik. Empan tragglade på med de sista skåpluckorna och jag började med taket i hallen, sinnessjukt vilken färgskillnad, det syns att Goffe har suttit med pipan i några år. Blir nog en tur i morgon också för påbättrande av taket.

Annars har jag hängt med alla mina syskon i afton. Drack kaffe och tittade på Böda camping. Lekte med Leon vilket slutade med att han skallade mig på näsan rätt hårt så det svartnade för ögonen och knakade i näsan så jag trodde att den gick sönder, men eftersom den redan är söndertrasad så finns det nog inte så mycket mer att förstöra.

Jaja, nu har jag inte så mycket mer att förtälja tyvärr.

Solong.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se