Mannen med frisyrerna.

Som Ni kanske alla vet så har jag en systerson vid namn Leon, men som färre kanske vet är att han är en smula noggrann med hur han ser ut i håret (1,8 månader gammal). Till exempel häromdagen när jag sprutade vatten i huvudet på honom och sedan ruffsade till håret, genast for hans små knubbiga händer upp i svallet och ett bekymrat uttryck uppenbarade sig i hans ansikte. Ett scenario som jag tyckte var väldigt skojigt.

Tänkte bjuda på några fräsiga frissbilder på killen;


Brat-frissen.


Rockabilly-frissen.


Jag-ska-baka-så-lockarna-sticker-ut-under-kluten-frissen.


Janne Schaffer-frissen.
(Även kallad Dalmas-frissen eller prins-frissen).


Fångad av en stormvind-frissen.


Bad hair day-frissen.


Kommentarer
Postat av: Emma

Sötis!

2010-11-25 @ 16:01:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se