Facelift.

Skuttade iväg på jobbet vid åtta i möranst, utan Leon Schaffer, ty han hade feber. Endast åtta barn gjorde att det vart en smula lugnt, det byttes gardiner och skurades fönster. Hemgång vid tre och iväg till Krisse för att ge kökslådorna en till omgång. Nästa projekt är att måla köket igen så man kan sätta upp luckorna/lådorna vartefter dom blir klara eftersom det är platsbrist, men det får bli morgondagens eller helgens projekt!

Väl hemkommen väntade en dusch. Lyxade till det lite med att peela fötterna, sätta på en ansiktsmask och hör och häpna, måla tånaglarna..jag har till och med bevis;


Tänk att man är snygg som smör hur ful man än gör sig. haha.



Jag kanske är världens sämsta på att måla nagellack, men jag har i allafall en lilltå-nagel!



Tog mig en svängom på trasmattan i mina nya tjockstrumpor från Ullaredet.

Jag tog även upp min guitar hero-karriär i afton, var uppe hos Fredrik i Klax och spelade i tre timmar. Händerna var en smula stela efter det kan jag lova. Är i allafall åter på banan och spelar än en gång som en Gud, hehe.

Hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se