Goder afton.

Här händer det inte så mycket. Var iväg till Krisses hus nu efter jobbet och bättrade på köksluckorna vi målade igår samt målade alla kökslådor, det händer då saker. Har dock räknat ut att eftersom vi har så pass liten yta att använda oss av till målningen (plus den långa torktiden) så kommer det ta ungefär en vecka (eventuellt mer) att måla klart med luckorna..sen ska ju väggarna rollas en gång till. Men trust me, det kommer bli awesome!
Krisse skrev förövrigt nyss och frågade om jag var värd en god vila, och visst tusiken är jag det när jag går runt hela dagarna med färg upp till armbågarna som inte går bort hur mycket man än gnur. Men men, då syns det att man är en arbetande dam.

Har fått mycket ros den senaste tiden, vilket jag tycker är väldigt roligt. Synd bara att det inte är någon som säger det direkt till en, liksom kritiken får man höra det av andra, trist!
Fick även höra endel trevliga saker från lördagens kalas, att det var flera som hade haft så roligt åt oss och att vi verkligen livade upp stämningen. Huvva sa glad jag blir av sånt.

I morgon är det åter arbete, 8-16.30 ska jag vara dagisfröken. Dock ska jag ner till min systerson vid sju för att sedan ha med han ner, alltid trevligt när Leon Schaffer också är där.

Jaja, nu vet jag egentligen inte vad jag ska surra om mer, tror jag ska släcka ner och vrida på en movie.

Solong folket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se