Internet.

Internetet har liksom legat nere på sista tiden, anledningen är tyvärr okänd..tjålar nu därför på moderskeppets internet som tar sin form i en dångel. najs.

Helgen spenderades i Svenstet tillsammans med Björnen och hans föräldrar, mycket trevligt. Ett fint avslut på helgen blev Apelsin- och chokladkakebak (lyckat bak för en gångs skull), som vi sedan tjoade iväg till Torbjörn med, ty han hade den äran att fylla hela trettiofem år i lördags.

Dagen har bedrivits på förskolan där jag jobbat till hela klockan ett idag. Glidardag med andra ord. Lagomt med oväsen av barnen och en halvhjärtad lunch i form av pytt-i-panna med iblandade ärtor och majs (?).

Såhär vid fyratiden på eftermiddagen tampas jag med min tvätt och funderar över livet i största allmännelighet. Har bränt en skiva som jag hunnit ta en sväng i bilen med.

Kvällen ska senare bedrivas i gymnastiksalen tillsammans med mina gode lille systerson, som under sin moders ledning ska gymnastisera tillsammans med en ansamling barn. Det är nämligen barngympan som drar igång. Roligt för di små minsann.

Nej, nu ska jag baskemej vandra upp till min moder och prata lite strunt.

Tjoflöjt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se