Sicken dag!

Men herrejesus vad veckorna går fort nu för tiden, det står inte på förän det är jul..tyckte nyss att det var torsdag, och i morgon kommer den igen, pannkakedagen.

Nåväl, vaknade sannerligen i ottan i morse, 04.22 slog uret och jag kunde då rakt inte sova. Drack ett glas samarin för trevlighetens skull och kliade mig lite på benet innan jag somnade igen strax vid halv sju.
Vid halv elva tiden brände jag iväg till Krisse för att måla lite mer skåpluckor, slitet börjar verkligen att synas nu, men det är mig ett kärt besvär att åka dit och pyssla på.
Har även hunnit hälsa på tant-farmor idag, gått på en halv revy och återigen bedrivit målarverkstad på Postvägen.
Fasen så tråkigt det är att bara skriva vad man sysslat med under dagen, men men, har inte så mycket innanför pannbenet idag så jag vet inte annars vad jag ska skriva.
Får se om jag kommer på något mer innan jag somnar.

Hajdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se