Tjenixen.

Har insett att jag kommer misslyckas ganska storslaget angående min uppdatering, fy! Och eftersom en Thailandsresa står på programmet i November så kan det nog bli en smula knapert med uppdateringarna då.

Nåväl, helgen har i allafall passerat och den var mycket trevlig. Bedrev fredagen på hotell Jämtkrogen i Bräcke, badade bubbelpool och drack champagne. Åt skitgod mat och sjöng en trevlig sång för mor våran. Med andra ord en mycket lyckad afton!
Lekte med Sophie på lördagen efter allt för lång tid apart, skoj!

Hänger i nuläget hemma hos Björnongen. Skulle vara en aning huslig och diska, men den slarvern hade ju glömt skölja prylarna så det vart att lägga dom i blöt en stund.

Har upptäckt att man kan tidsinställa inlägg nu, härligt! Då kan det hända att jag under någon ledig stund skriver ett par käcka inlägg som publiceras när man minst anar det. Supersmart!

Nej nu ska jag syssla med annat!

Tjohej.

Kommentarer
Postat av: kingcool

Dame va härligt å dra till utlandet.

Kan man inte få hänga på ;) du har nog en stor resväska jag får plats i hehe

2010-10-26 @ 11:28:26
Postat av: ....

Kingcool har inte du familj?

2010-10-26 @ 17:09:53
Postat av: Philippa

Dame haha stavas damn kingcool och inte dame

2010-10-26 @ 18:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
Blogg listad på Bloggtoppen.se